menu home آزمون ساز آروین group

سوال:هنگام ثبت نام با خطای شماره ی شما قبلا ثبت شده است و یا شما قبلا ثبت نام کرده اید مواجه می شوم!علت چیست؟

پاسخ:شما قبلا ثبت نام کرده اید یا دیگری به اشتباه شماره ی شما را وارد کرده و ثبت نام ناقص انجام داده.جهت حل این مشکل به بخش فراموشی رمز عبور مراجعه کرده و رمز جدید بسازید سپس وارد حساب کاربری شده و درخواست پیامک جدید ایجاد کرده و حساب کاربری خود را فعال کنید.

سوال:کاربرد اعتبار چیست؟

پاسخ:شما به وسیله ی اعتبار می توانید آزمون ایجاد و برگزار کنید.برای دانش آموزان اعتبار کاربردی ندارد..

سوال:آیا دانش آموزان برای شرکت در آزمون باید اعتبار خریداری کنند؟

خیر برای دانش آموزان کاملا رایگان است.

سوال:اطلاعات آزمون تا چه مدتی در سیستم نگهداری می شود؟

پاسخ:اطلاعات آزمون از پاسخ ها و نمرات تا یک ماه پس از برگزاری آزمون نگهداری می شود و در این مدت میتوانید سوالات را تصحیح کرده و نمرات را استخراج کنید.خود آزمون نیز تا ۳ ماه نگهداری می شود که میتوانید در این مدت آن را به بانک آزمون ارسال کنید.در صورتی که قبل این مدت خودتان آزمون را حذف کنید ۲ اعتبار جایزه می گیرید.

سوال:دانش اموزان قادر نبوده اند وارد سیستم شوند علت چیست؟

پاسخ:این اتفاق معولا برای افراد معدودی رخ می دهد و علت آن هم وابسته به اینترنت خود فرد در درجه ی اول است و نیاز است اینترنت کیفیت کافی را داشته باشد.در صورت استفاده از فیلتر شکن نیز ممکن است ارتباط مختل شود.مورد دیگر می تواند ترافیک سنگین سایت باشد که در این صورت شما می توانید زمانی که ترافیک کمتری دارد را به آزمون اختصاص دهید.

سوال:برای برخی دانش آموزان که وارد جلسه ی امتحان شده اند سوالات نمایش داده نمی شود!علت چیست؟

پاسخ:قدیمی بودن بیش از حد دستگاه کاربر و یا بروز نبودن مرورگر باعث عدم دسترسی به برخی ملزومات می شود که مانع نمایش سوالات است و لازم است با دستگاه دیگر یا مرورگر بروزتر اقدام کنند.

سوال:آزمون تعریف کرده ام اما نیاز به حذف و ویرایش دارد تکلیف چیست؟

پاسخ:در صورتی که تاریخ شروع ازمون برای زمان آینده باشد و هنوز زمان آن فرا نرسیده باشد با حذف آزمون تمام اعتبار به شما باز می گردد و در صورتی که زمان مرتبط با گذشته باشد ۲ اعتبار با حذف آزمون به شما بر می گردد.

سوال:کد کلاس چیست و از کجا بدست آورم؟

سوال:اعتبار خریداری کردم به حسابم وارد نشده!

پاسخ:در صورتی که پس از خرید اعتبار کلید تکمیل خرید را نزنید با کمی تاخیر اعتبار به حساب شما وارد خواهد شد و در صورتی که اعمال نشد می توانید با ایمیل پشتیبانی مکاتبه فرمایید.